ZAMANSIZ GELENLER

Gel;
Hayal kurmaktan korkan çocuğa hayal kurdurmak gibi,

Damla damla olan gözlere bir tebessüm için,

Yeni yeniden başlamak için, gel.


sadece onun için gel. gözlerindeki yaşları zerre akıtmamak için, umut vaat eden yarınlar için gel. taklım için gel. Masumiyeti yıkan yaşanmışlıkları sil de gel.
                                
                                                                                                    tuğba


ben sende kaybolan özlemi sevdim
Gözlerinde yok olan umudu sevdim,
Gülen yüzünün arkasında duran ,
Hayatını sevdim.

                                                           tuğba


karanlığa gömülüp sessizce gitmeler oldu ,
birer birer yolcu ettim hepsini, geri dönmeyeceklerini bile bile.
                                                                    tuğba




Yorumlar

Popüler Yayınlar