GEÇ Mİ..

Aradan onca zaman yıl geçmiş gitmiş de ardından yazılanlar tüm duygularıyla öylece kalakalmış. Ben düş kırıklığı içinde yaşamaya devam ederken sen de her şey koca bir hiçlikte devam ediyor sanmıştım.Yanılgı bu olsa gerek, çok mu geç hakkını vermek için.
Düşünmekten alamadığım kocaman bir suskunluktu seninki. Akla gelmeyecek, gelse bile sorgulanmayacak türden değildi,zordu çok zordu bununla tek başa çıkmak.Söylediğin son söz mıh gibi aklımda "kimse için üzülmeye gözyaşlarını akıtmaya değmez, kimse senden değerli değil "demiştin.Çok haklıydın kimseye değmez bunu da böylece anlamış bulundum.Bilemediğim bu koca suskunluk ve umursamazlık altında yatan şey, neden yazdın.Ne için yazdın o halde bildiğim gibi düşüncesiz , anlayışsız, hiçbir sebep olmadan kaçıp gitmeye layık olmuşken, neden değiştirdin. Gerçeği görmemi bu kadar geç istedin.Ben anlardım, eğer anlatsaydın.Şimdi yazılanlara bakıyorum en çok UZUN BİR HİKAYE demişsin.Bu kadar mı  içledin, gözünün önünden hiç gitmiyor değil mi.
İlerde geriye dönüp bakar mısın hiç düşünmedim, sabaha aklında fikrinde başlamayı hayal kıldım. Hayaller gerçek olmalı ki kurulsun, er yada geç oluyor muş zaten. Sonralara kalmış uzun bir hikaye dilenmiş olsun diye. Uzun olur mu olmaz mı bilmiyorum gönlümce yazdım. Yarım kalmış bir son yazdım, sonu mutsuz ama umutlu bir son.
Dilerim bundan böyle yüzün gülsün ,kalbin hep umutla dolsun.Bana vaat ettiğin başkası için üzülme ve ağlama, bundan sonra kimseye böyle söylenmesin. Sessizlikle kayboluş bana ders sana pişmanlık getirsin.
                                        


                                                                             A.SOYLU

Yorumlar

Popüler Yayınlar